2009-04-25

Härliga helg,underbar sol och två lata dagar väntar.
Redan nu på morgonen har jag börjat leta fram små söta ting som ska få bli vackra stilleben i de två fina vita trä lådorna jag hittade i taxfree.Blev förvånad över att hitta dessa när man var på Magnus Carlsson kryssning förra helgen,kunde väl aldrig tro att jag skulle få shoppa inredning på Silja Galaxy.Mycket annat blev ju shoppat också såklart.Som den sanna make up tokiga tjej jag är, så gick jag ju loss i taxfree,och på kvällen sjöng och dansade jag till Magnus Carlssons underbara låtar,tror han känner igen mig vid det här laget!!!!!!!!!!
Ska gå ut och sätta mig och äta lite frukost nu och sedan vill jag få den första brännan.
Kram på er och använd solskydd(eller... man ska leva som man lär,visst är det så!!)

Inga kommentarer: