2009-08-06

Härliga dag!


Jag lade mig ute för att sola,skönt tänkte jag,och öppnade nya nummret av tidningen Lantliv.
Bläddrade och stannade tvärt när jag kom till repotaget
Skönt sommarpyssel, och såg denna vackra vita kanna.
Förstod att den var i emalj.Precis vad jag letat efter!!!!!och så finns den på IKEA.
Oj,oj....panik, vill ha!!
Kommer då på att min vän befinner sig exakt i den stunden på samma ställe som kannan.
Springer in till datorn,in på hemsidan, och vad får jag se, de finns i lager OCH i tre olika storlekar.
Ringer snabbt snabbt till vännen,snälla en tjänst!! kan du köpa??
förresten ta fyra!!!
Det tog bara någon timme till de var levererade ,direkt till dörren.
Tänk att det går att shoppa direkt från solstunden,tack Maria!
Här är dem nu,mmm...va mycket fint jag kommer att kunna göra med dessa.
Kram.

3 kommentarer:

Sara sa...

Haha, fantastisk histora! Vad skulle man göra utan vänner?
Ha en fantastiskt helg.
Kramar
Sara

Anonym sa...

Kikat i din vita blogg och har haft en trevlig stund.
Ha det gott/Tina

Jessica sa...

Hihi... vilket perfekt sammanträffande :-D

Så mycket vackert du har hos dig :-D
Hit kommer jag gärna tillbaka.