2009-12-27

God fortsättning till er!


Hoppas er jul har varit härlig.Här hemma fick vi en väldigt fin och vit jul med mycket fina julklappar,en liten liten video kamera ska nu få föreviga våra högtider och roliga upptåg framöver.En ny mobil har jag beställt,en Sony Ericsson Satio,gissa om jag längtar!!har den nog här på Tisdag och då ska jag boa in mig i den.Idag blir det lunch här hemma med vännen Anna och to mig,nu blir det en kontrast till all julmat!!!I veckan blir det mys shopping(har en hel lista!!!) med vännerna och ett besök hos lilla Maja 5 veckor,undrar bara vad hon önskar sig???
Sedan stundar ju nyårsafton och ett nytt härligt år och liv väntar,spännande!!!!
Kram på er.

2 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Vill bara titta in till dig på årets sista dag och önska dig ETT GOTT NYTT ÅR! Och TACK för din underbara blogg!
Kram från Stenlycka

Carina Gerdin sa...

Hej Moa!
Du har en toppenfin blogg, stor inspiration får jag!
Ha ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Kram
Carina