2010-01-31

Helg!



I helgen blev det bakning igen,mums!!!
Vi har också hunnit med att beställ barnvagn i helgen och en massa andra saker som var beställningsvaror,och lite annat slank ju också ner i påsen!!!när vi ändå var där.
Filmen Snabba Cash sågs,kan rekomenderas!!!En liten tripp till Skärholmen tog vi,för att införskaffa fler kartonger, rensningen pågår fortfarande hemma,vi håller på att boa,kallas det!!!!!inför bebisens ankomst.Men då fick också ischias nerven,min nya kompis,sig en känga igen,så det blev då dax att varva ner igen.Men idag bär det av in till staden för att se Jonas Gardells nya show,MEN FÖRST ska jag shoppa den snygga pallen från Granit i zink,hmmm...ett problem bara,ska jag ta med den in på showen??kanske jag kan sitta på den där inne,eller kanske jag kan lämna in den i garderoben!!!!ingen bra sak att köpa idag kanske men,men...(är dock rädd att den tar slut)eller så ringer jag efter Herr mitt i vitt och bilen!!!
Sen ska jag ta det lungt.
KRAM.

1 kommentar:

T e s s i. sa...

Va blev det för någon nu då?