2010-05-14

Mysig helg med familjen väntar!

Det bär av hem till mamma i helgen med god mat och film som väntar.Blir nog en övernattnig också.Men att det blir en sy helg också ska gudarna veta,så jag tar med mig alla nya projekt till min duktiga mamma som ska få sy sy sy hela helgen.Både till sig själv och mig.Har bland annat köpt ett vackert marinblått linnetyg som det ska bli en sommar tunika utav,hon är så duktig min kära lilla mamma!!!Lite foton hemma hos mamma var jag tvungen att ta förra helgen,när blommor börjar hänga kan man få njuta lite längre av dem om man klipper av dem.Så här fint fick rosorna nytt liv i den vackra sockerskålen.Så sött hon också gjort med den gammla kökshandduken på bordet!perfekt som duk!!
Kram på er.

1 kommentar:

Ullis sa...

Underbara rosor... så fint av din mamma. Jag tycker att det ofta är så att några av rosorna börjar nicka eller torka ihop innan de andra. Så här kan man förlänga glädjen över det vackra. Fina kort du tar.